GHID consumatori - LIG
Facebook LinkedIn

GHID consumatori - LIG



  

Ghidul pentru clienții și păgubiții LIG cuprinde un set de răspunsuri pentru situaţii frecvent întâlnite de către cei care dețin o poliță LIG sau de către cei care au suferit o daună provocată de un asigurat al acestei societăți de asigurare.  Astfel, găsiți răspunsuri la întrebările :
  • Ce măsuri de protecție există pentru consumatori în această situație?
  • Cine este creditor de asigurare?
  • Care este mecanismul prin care Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA) vine în sprijinul consumatorilor?
  • Cât timp sunt valabile contractele de asigurare?
  • Cui mă adresez în caz de daună?
  • Ce am de făcut pentru a recupera creanța de asigurare?
  • Cine poate completa cererea de deschidere a dosarului de daună (doar pentru producerea riscurilor asigurate)?
  • Cum trebuie formulată o cerere către FGA? , precum și alte informații utile.